مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:002023-08-30سياسي

خبر خوب| نسخه درمان رایگان پزشکان جهادی برای عشایر اصفهان+عکس


مسؤول بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اردوی جهادی پزشکی و محرومیت زدایی با گروهی از متخصصان و پزشکان عمومی برای ارائه خدمات درمانی به عشایرنشین های استان اصفهان به مدت چهار روز برگزارشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی و همزمان با گرامیداشت هفته دولت، اردوی جهادی پزشکی را به مناطق عشایرنشین 4 شهرستان نجف آباد (حسین آباد و منطقه مهردشت)، شهرستان چادگان (گردآب، کوگانک، ارونگان و چناررود) شهرستان سمیرم و شهرستان فریدونشهر (میدانک، تنگه کوتاه و جورجا) در هفته اول شهریورماه برگزار کرد.

   احمد اشکستانی مسؤول بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این زمینه اظهار داشت: اردوی جهادی پزشکی و محرومیت زدایی با گروهی از متخصصان داخلی، زنان و زایمان، گوارش، طب سنتی و پزشکان عمومی برای ارائه خدمات درمانی به عشایرنشین های شهرستان نجف آباد، چادگان، سمیرم و شهرستان فریدونشهر به مدت چهار روز برگزارشد.

  وی افزود: این گروه اعزامی به سرپرستی فاطمه محمد هاشمی، ضمن ویزیت 500 نفر و تحویل داروهای رایگان، اعطای البسه و لوازم بهداشتی، آموزش هایی را نیز با موضوعات فرزندآوری، جوانی جمعیت، پیشگیری از اعتیاد، فشارخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| نسخه درمان رایگان پزشکان جهادی برای عشایر اصفهان+عکس

خبر خوب| نسخه درمان رایگان پزشکان جهادی برای عشایر اصفهان+عکس